0

Returnări și Schimburi

Retur și schimb

Schimb și retur
Cumpăratorul fața de Legea Protecței Consumatorului  are drept să schimbe sau să returneze produsul comandat în termen de 14 /paisprezece/ zile calendaristice, din data livrării adresa menționată de client, decât /dresurile, colanții, ciorapii din silicon și bikinii / menționate mai sus.
Dacă cumpăratorul declară că, ar dori să schimbe sau să dea returneze produsul comandat de el în termen de paisprezece zile, urmează să-l înștiințeze pe Comerciant șă să returneze produsul, după cum urmează:

1. În ambalajul său original și cutie /bax/, în care a fost primit coletul Dumneavoastra.
2. Cu etichete originale, fără urme de utilizare.
3. Bon fiscal obligatoriu atășat. Colete înapoiate fără bon fiscal nu pot fi recepționate.
4. O condiție obligătorie la returul sau schimbul de sutiene cu cupă solidă ar fi ca cele din urmă să fie împachetate în felul în care au fost primite, pentru a nu se deforma cupa. Sutiene primite și constatate după examinare că fiind îndoite incorect și urmare acestuia din urma cupa sutienului s-a deformat, nu pot fi recepționate.
5. O altă condiție obligătorie la schimbul sau returul unui produs ar fi ca pe cele din urma să fie pus un indicator de FRAGIL și VERIFICARE produsului, acesta trebuie să se declare la firma de curierat de către client la predarea produsului.
6. În caz de schimb sau returul unui produs, taxă livrării în ambele direcții (dus și întors) este achitat de către client.
7. Fiecare colet va fi verificat și în caz de constatare unei lipse de exigențe, coletul nu va fi acceptat și suma nu va fi recuperată.
8. Cheltuielile pentru serviciile de curierat referitoare la schimbul sau returul unui produs, la dorința clientului vor fi în sarcina celuia din urma.

 

Articulul poate fi schimbat cu același sau cu unul nou, în caz de diferență de preț, suma va fi recuperată sau va fi depusă contra ramburs la expedierea coletului nou.
În caz de retur, dacă clientul a beneficiat de livrare gratuită (livrarea către curierul a fost achitată de INTIMO în loc de client), atunci clientul datorează recuperarea costurilor pentru serviciile de curierat.
Recuperarea sumei, conform Legii Protecței Consumatorului se face prin transfer de bani în termen de 7 zile lucrătoare /14 zile calendaristice/ din data primirii produsului de la firma de curierat