0

Cum se comandă

Dacă este necesară înregistrare la achiziționare?

Dacă este necesară înregistrare, pentru a achiziționa o anumită marfă? – răspunsul este NU. Ușor și repede ați putea să cumpărați produsele dorite de Dumneavoastra, în plus la prețurile cele mai mici pe teritoriul Bulgariei. Pentru obținerea comodității clienților noștri, noi oferim posibilitate să cumpărați articolele dorite de Dumneavoastra, fără să vă înregistrați în magazinul online. Înregistrarea se face numai la dorința clientului. Avantajele, pe care le aveți în caz de înregistrare constâ în aceea ca să aveți informații complete despre comenzile, pe care le-ați făcut până în momentul de față, să adaugați mărfurile dorite de Dumneavoastra la „Produse preferate” și să primiți avize la adresa de email despre toate campaniile noastre, reduceri, promoții și oferte pentru toate sau o anumită categorie de mărfuri.

Cum să fac comandă?
Ați putea repede și ușor să vă cumpărați modelele preferate de sutiene, bikini, dresuri sau cămașe de noapte, doar trebuie să faceți pe următoarele:

1. Marcași culoarea dorită de Dumneavoastra.
2. Alegeți-vă o mărime. În rubrica „mărime” apar numai mărimile disponibile în momentul de față.
3. Alegeți-vă cantitatea dorită.
4. La sfârșit, apăsați pe butonul „Adaugă în coș”. Dacă doriți să adăgați un produs la „produse preferate” trebuie obligătoriu să aveți o înregistrare în magazinul online, pentru a adauga un anumit articol în rubrica „produse preferate”.

După ce ați făcut toate pași de achiziționare, produsul se adaugă în coș. De acolo puteți să urmăriți toate articolele, pe care le-ați adaugat. Prin butonul „Vezi coșul” ați putea să vă uitați toate mărfurile, pe care le-ați adaugat în coș. De acolo se poate reduce cantitățile produselor pe care le-ați adaugat. Dacă doriți să mai adaugați produse, apăsați pe butonul „Înapoi la magazin”. Dacă doriți să finalizați achiziționările Dumneavoastra, marcați butonul „Fă comandă” și completați cu infromația necesară la realizarea achiziției. Prin butotnul „Finalizarea comenzii” trecerea directă la completarea datelor necesare livrării articolului.

Cum să completez datele mele personale la finalizarea comenzii?

Va fi nevoie doar de datele necesare la livrarea pachetului Dumneavoastra.
În rubrica „Mod de comandă” alegeți cum doriți să faceți comanda. Prin înregistrare deja existentă, fără înregistrare sau cu o nouă înregistrare. În caz de o nouă înregistrare, ar necesita să completați datele necesare la înregistrare de utilizatori.

În rubrica „Date despre livrarea” marcați modul, prin care ați dori să primiți pachetul Dumneavoastra și datele Dumneavoastra persoanle – nume și prenume, telefon și adresă, în rubrica „adesă” treceți adresa la care ați dori să vă fi livrat pachetul / birou firmei de curierat sau adresa personală de domiciliu/.

După ce ați completat corect datele respective, apăsați pe butonul „Continuă”.
În rubrica „Date despre plățile” alegeți-vă modul, prin care ați dori să achitați:

Contra ramburs – suma se achită către curier la primirea pachetului.
Еpay.bg- Plata se face prin intermediul unei platforme pe site-ul www.epay.bg
Carta de credit / debit – Plata se face prin card bancar de credit sau de debit, modalitatea această de plată necesitând să completați numele și prenumele titularului cardului, numărul cardului, valabilitatea lui și codul CCV situat pe spatele cardului Dumneavoasta/ ultimile 3 cifre din numărul din spatele cardului Dumneavoasta/. După ce ați completat datele necesare, apăsați pe butonul „Continuă”.

Rubrica „Eliberarea facturii” se completează, dacă Dumneavoastra ați face achiziții cca o persoană juridică și ați avea nevoie de o factură. Această rubrică nu se completează dacă Dumneavoastra ați fi o persoană fizică. În această rubrică completați cu datele necesare, pentru a-vă fi eliberată o factură.

Dup ăce toate datele sunt completate, apăsați pe butonul „Comandă” sau „Finalizarea comenzii”.

Magazinul online își reține dreptul să refuze orice comandă, din motivul epuizări produsului, pe care l-ați fost comandat sau din alt motiv, notificând pe utilizator despre motivul refuzului.

După realizarea comenzii, veți primi o confirmare despre bunurile comandate de Dumneavoastra, pe care doriți să le achiziționați la adresa indicată de Dumneavoastra de pe e-mail. Din acest moment comanda se va considera recepționată, începând cu realizarea ei de către echipa noastră.

În caz de dificultăți, întrbări și comenzi, ați putea să ne comunicați la adresă de e-mail: lenjerieitaliana@gmail.com  sau să ne contactați la următoarele numere de telefon: +359896789235